.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبردار ۲۵۰ میلیاردی ارز دیجیتال در دام پلیس فتا مازندران
فردی که با تبلیغ خرید و فروش ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی از ۱۰۶ نفر ۲۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
کلاهبردار ۲۵۰ میلیاردی ارز دیجیتال در دام پلیس فتا مازندران

به گزارش شمال نیوز ؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراجه انتظامی مبنی بر کلاهبرداری از آنان با وعده سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت ارز دیجیتال توسط فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

او افزود: شاکیان این پرونده که برابر اظهاراتشان از طریق واسطه‌هایی با متهم که در زمینه ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کرد آشنا شده بودند، اقدام به واریز وجه برای سرمایه گذاری به حساب وی کرده بودند که در زمان دریافت سود شخص مورد نظر حساب کاربری خود را از دسترس خارج کرد.

سردار مفخمی گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده کارآگاهان پلیس فتا استان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که اهل و ساکن استان فارس بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را در اقدامی غافلگیرانه در استان مذکور دستگیر کردند.

او افزود: متهم که پس از دستگیری منکر هرگونه بزه ارتکابی شده بود، در مواجهه با ادله‌های پلیسی به کلاهبرداری از ۱۰۶ نفر از مردم در سراسر کشور به مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار مفخمی با هشدار به افرادی که اقدام به خرید و فروش آنلاین ارز‌های دیجیتال می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه هیچگونه مجوزی برای فعالیت صرافی‌های آنلاین وجود ندارد این موضوع می‌تواند مورد سوءاستفاده سودجویان قرار گرفته و ضرر و زیان جبران ناپذیری به کاربران فضای مجازی وارد شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.806 seconds.